niedziela, 1 lipca 2012

malarstwo na szkle

Witajcie:)
Dawno nic nie dodawałam, ale to nie znaczy, że nic nie robię :)
dziś chciałam pochwalić się z warsztatów malarstwa na szle - uczestniczyłam  w nich w zimie, ale znalazłam zdjęcia :)


Warsztaty prowadził Pan Antoni Szpyrc, który zrobić małe wprowadzenie w ta technikę


 Oto kilka jego prac, większość jest w mojej ulubionej tematyce - folkloru :)


 Wybieranie motywu


 A tu już ja przerysowuję wzór autorstwa Pana Antoniego


 cała ekipa


podczas pracy
jednak nie mam gotowej mojej pracy, bo tak szczerze jest nie dokończyłam - ale kiedyś to zrobię, bo mam kolejne plany co do twórczych inpiracji :)


2 komentarze:

  1. jak byłam w podstawówce uwielbiałam z mamą malować na szkle. ozdabiałyśmy dosłownie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężka praca ale obrazy potem cudne

    OdpowiedzUsuń