wtorek, 3 stycznia 2012

Mini trówła cieszyńska


 Witam wszystkich :) dawno nie dodawałam poscików, bo nie było mojej ulubionej Pani Fotograf, a poza tym dzielnie tworzyłam :)


W obieg poszła skrzyneczka 20 x 30 cm, którą przeważnie ozdabia się techniką decoupage. Ja natomiast postanowiłam stworzyć mini trówłę cieszyńską (skrzynię wianną). Inspirowałam się autentycznymi wzorami, tylko lekko je przerabiając, aby wszystko dobrze pasowało.



Po stworzeniu takiej oto skrzyneczki udałam się do sklepu i postanowiłam więcej elementów ozdobić w podobny sposób.




 Ozdobiłam sobie wieszaczek i na końcu stworzyłam kolczyki :).


Bardzo kocham folklor i zamierzam jeszcze więcej zrobić podobnych zestawików. Już mam nawet plan na swój nowy pokój :)

Powstaje właśnie także seria obrazów poświęcona jednemu ze zwyczajów Beskidu Śląskiego - Mikołajów :) Juz niedługo je zaprezentuję :)

3 komentarze:

  1. O! Już Cię lubię! Oj, coś mi się wydaje, że będę częstym gościem u Ciebie. Tylko dużo pokazuj, bo wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że do mnie wpadłaś bo ja mogłam wpaść do Ciebie a to co tu zobaczyłam zaparło mi dech w piersiach bo ja z cieszyńskiego pochodzę i cała moja rodzina!
    Piękne motywy ludowe w których jestem zakochana!
    Cudne rzeczy pokazujesz!
    pozdrowienia serdeczne ślę,

    OdpowiedzUsuń